leapșa: din carte în carte până departe

Am primit o leapșă de la ușa interzisă care m-a dezmorțit și m-am hotărât să șterg praful pe-aici și să mai aşez pe raft câte o poveste. O să pun la vedere excursia din carte-n carte promisă ascultătoarei de poveşti.

Am plecat în India cu Sega, Namaste, şi gândul la Eliade a apărut inevitabil. Mi-am zis să-i dau încă o şansă lui Gavrilescu să găsească drumul bun de La ţigănci până acasă.  Domnul profesor mi-a deschis cheful de călătorit în timp, şi am plecat după Ioana Pârvulescu în secolul 19.  Şi pentru că Viaţa începe vineri, m+am dus după el, după Vineri, în Robinson Crusoe. Lacrimile lui Robinson m-au trimis în Minima moralia lui Pleşu. Pleşu la Topîrceanu. Topîrceanu m-a făcut să râd de Bacilul Koch. Nu e de râs, dar în Spuma Zilelor  lui Boris Vian tuberculoza e un nufăr. Nufărul lui Vian m-a aruncat în Lacul lui Kawabata.

Dau leapşa din carte în carte mai departe: Andrei, Luizei, lui pantacruel, in finlanda, in subterana, dincolo de timp

Un răspuns to “leapșa: din carte în carte până departe”

  1. Giulia Says:

    As vrea sa citesc si eu Namaste, cred ca este o carte foarte buna

Lasă un răspuns

