maraton de desene animate. topul meu:

aveți ceva de adăugat? de comentat?

3 răspunsuri to “maraton de desene animate. topul meu:”

  1. myohemmin Says:

    Parca l-ai mai pus pe Lavatory undeva, pentru ca l-am mai vazut si tu esti singura mea sursa de desene animate de pe youtube. Oricum, ai vazut cum doamna – tanjind la fericire – s-a simtit implinita cu primul barbat interesat in ea? Nu i-a trebuit sa fie nici frumos, nici destept nici deosebit, doar interesat in ea.
    In tatal si fiica, desi respect increderea asta nemarginita in promisiunea pe care ne-a facut-o vreodata cineva – sa-ti inchini toata viata unei asteptari – e un lucru care ma depaseste…
    Poetul danez nu mi s-a incarcat iar celelalte nu m-au atins…

  2. tristeteapamantului Says:

    au rusii astia un je ne sais quoi
    da, l-am mai pus aici, dar intre timp mi-am sinucis primii 2 ani de blog, au ajuns in rai posturile mele vechi, desi nu meritau asa sinucise, li s-a facut o molifta.

  3. desene Says:

    death of jesus mi se pare putin cam morbid pentru o animatie…

Lasă un răspuns

