bad hair day

Mi-am, da, cu foarfeca, eu cu mâna mea. Capul meu arată ca o mătură. Faţa mea nu mai arată a faţa mea de mult. Nu ştiu a cui e şi cum a ajuns acolo, pe capul meu ca o mătură. Eu însămi nu mai arăt a nimic şi nimic. Nici bucurie, nici tristeţe, nici inteligenţă, nici interes. Mi-am tras un zâmbet abulic care confuzează pe toată lumea. Îmi fug mânile în gesturi nepotrivite de copil tâmpit. Mi se vorbeşte cu o politeţe precaută. Trebuie sa dorm. Asta e. De-aici mi se trage, de la nopţile chinuite de nesomn. Să dorm macar până-mi creşte părul la loc. Dintre toate acţiunile posibile eu aleg să pun mâna pe foarfecă şi să mă ciuntesc, în loc să merg la film, să merg la patinoar, sa merg la teatru, să sar într-un picior, să stau în cap, să spăl vasele, să cos un tiv, să tricotez un plover, să scriu ceva despre Dubliners pe blog, să mângâi motanul, să dau o fugă-n Finlanda să-i spun la multi ani, să fac o plăcintă, să repar frigiderul, să oho, câte altele aş fi putut să fac. Dar asta e, fac alegeri proaste. De tot felul. Din totdeauna. Nu ştiu ce să mă mai fac cu mine. O să-mi spuneţi că ştiu dar nu vreau. Ei bine, chiar ştiu:  trebuie să mă las de fumat dacă vreau să pot să dorm până o să-mi crească pletele la loc. Şi dacă nici n-o să mai fumez ce-mi mai rămâne? Hai că v-am încuiat. Cu Dubliners-ul lui Joyce. De fapt cu The Dead din Dubliners-ul lui Joyce. Cu tristeţile astea feminine care apar de nicăieri, din nimic, şi strică cheful şi viaţa câte unei dorinţe sănătoase şi pline de bune intenţii masculine.

Etichete:

3 răspunsuri to “bad hair day”

  1. asacredeu Says:

    ohoooooooo, de-am şti să facem alegerea potrivită despre ce să facem când nu ştim ce să facem, de-am şti să ne găsim acţiunea care ne-ar aduce bucurie (dar care în general ni se pare a fi ilegală, imorală sau a ne îngrăşa) în loc să ne lase şi mai îmbufnaţi pe viaţă, de-am şti să carpe diem în loc să ne ucidem neuronii cu complexe de tot felul……. ce fericiţi am fi……. de nu s-ar mai povesti….. dar……

  2. myohemmin Says:

    Te-am mai sunat, n-ai mai raspuns, ma tot gandeam ce-o mai fi cu tine si uite asa am ajuns sa deschid netul… Nici nu stiam cat de dor mi-a fost de un text bine scris pana n-am ajuns pe blogul tau

    Tu esti cu intrebarile, eu sunt cu solutiile. Am intrat anul asta intr-un proiect nou care merge prost, iar rolul meu e sa-l fac sa mearga bine. Stii cu ce am inceput? Cu analiza cauzelor. De exemplu: de ce imi sta parul matura? pentru ca nu dorm… De ce nu dorm? pentru ca n-am somn… Cum somnul era al tau personal, singura cauza pentru care nu-l mai ai, nu poate fi decat ca ti l-a luat careva… Intrebarea e: cine ti-a furat somnul? Solutia: mergi, ia-ti somnul inapoi, ucide hotul, arunca-i cenusa in 7 zari, piteste-ti somnul in locuri inaccesibile si nu-l mai da nimanui decat cu minutul: 5 minute de somn maxim de daruit pe zi – restul, tine-l pentru tine, sau imparte-l doar cu cei care-ti dau la randul lor din somnul lor – schimbul in natura fiind singurul permis in situatia parului matura.

  3. tristeteapamantului Says:

    eee, exagerați, doamnă, cu textele adică,
    în finlanda se scrie muuult mai bine văd
    în plus se oferă și soluții, matematice, psihiatrice.
    io nu mai pot să scriu, nu-mi mai vine
    nu mai bagă nimeni cărbuni, s-a stins jarul
    gata
    m-a înghițit munca
    și nămeții mă împiedică să mai ajung acasă la timp să răspund la telefoane, la telefon de fapt că numai tu și mama mă sunați pe rând
    pe telefonul ăla foarte fix

Lasă un răspuns

