mă duc

Mă sperii mă trezesc în vis mă duc. Umblu, lucru, mă obosesc, mă omor, urăsc, înnebunesc  în vis mă duc. Zac pe patul de moarte, pe canapeaua de moarte, pe scaunul de la birou de moarte, la volanul pejoului de moarte, zac în mine de moarte vie ca proasta: mă râd, mă plâng, fac glume bune, zâmbesc, sunt deșteaptă de moarte. Fac lucruri minunate. Sunt un om serios, din ce în ce mai serios. Mă mușcă singurătatea asta de fund, seară de seară, de-o viață, o tâmpită. Mă duc dracului.

Un răspuns to “mă duc”

  1. ana dobrescu Says:

    dacă devii un om prea serios, „un om mare”, e semn îngrijorător că te duci 🙂

Lasă un răspuns

