nu mai stiu nimic

Mă rătăcesc în fiecare zi în lucrurile de făcut la uzină şi uit să mai scot capul, să mai respir muzică proaspătă, filme noi. Nu mai ştiu nimic din ce se mai petrece bun în lume. Fără fata mea sunt pierdută. Abia aştept să se-ntoarcă. Credeţi că se mai întoarce?

 

9 răspunsuri to “nu mai stiu nimic”

  1. luiza Says:

    toate fetele se-ntorc, pe cuvînt de onoare de fată:)

  2. tristeteapamantului Says:

    hahaha, daca promiti tu, asa o sa fie
    te-ai intors tu de la NY,
    o sa plece si ea din UK pana la urma

  3. myohemmin Says:

    s-or intoarce ele, insa nu obligatoriu la noi… iar chiar daca se intorc nu mai sunt la fel cum erau cand abia invatau sa mearga… eu cand am cate o criza de genul „taierea cordonului ombilical” o sun pe mama saraca… cred ca si ea ma asteapta la randul ei…

  4. tristeteapamantului Says:

    pana si eu te-astept, ce sa mai zic de mama ta
    eu sunt cuminte, ma duc la mama in fiecare sambata
    nu ca voi, haihuilor

  5. myohemmin Says:

    lumea sambata merge la party 🙂

  6. tristeteapamantului Says:

    lumea da, merge sambata la party, am auzit:)

  7. mesteru Says:

    buna dimineata! o sa vina intr-o simbata. cind ne vedem?

  8. tristeteapamantului Says:

    atunci o sa-i port sambetele 🙂
    ne vedem cand spui tu
    am ajuns sa fiu un om mai liber decat tine

Lasă un răspuns

