fac eforturi disperate sa ma-nteleg cu doi extraterestri: un bebelus si un motan. help.

Bebeluşul nu e al meu, motanul e. Tare aş fi vrut să fie invers.

Singurul bebeluş  din lume cu care m-am putut înţelege a fost al meu. Mă lăsa să-i citesc gândurile.

Etichete: ,

2 răspunsuri to “fac eforturi disperate sa ma-nteleg cu doi extraterestri: un bebelus si un motan. help.”

  1. ora25 Says:

    şi motanilor le place să fie citiţi

  2. tristeteapamantului Says:

    motanului asta nu-i place nimic, mi-a distrus casa, se catara pe perdele, sparge tot, pahare, borcane, vaze, mi-a distrut toate plantele, nu vrea sa manance decat ficatei cruzi, isi ascute ghiarele pe orice, inclusiv pe mine, iar noaptea sunt vanata, i se dilata pupilele, sta la panda si cum misc vreun deget de la picior ma ataca. cititi-l voi, eu o mai am putin si o sa arunc fiara pe geam

Lasă un răspuns

