va spusei doar

Cum, ce? Că Anglia nu e ok. Lumea nu e ok. Aştia mici care sparg magazinele se cred înt-un joc video. Nu sunt ok. Nu suntem ok. Totul e instabil. Omul e instabil. Noi nu suntem bine. Lumea n-are cum sa fie vreodata bine, aşezată, fiindcă omul nu e aşezat, n-are stare. Avem capul împuiat cu tot felul de prostii. Omenirea nu cred ca are cum să fie vreodată bine.  Eu nu sunt bine. Voi?

Etichete:

6 răspunsuri to “va spusei doar”

  1. pantacruel Says:

    eu nu (mai) sunt eu,
    deci nu-s bine 🙂

  2. tristeteapamantului Says:

    nu c-as fi stiut cine erai tu cand erai bine,
    dar, ma rog, cine zici ca (mai) esti tu?

  3. myohemmin Says:

    ce zici tu ca inseamna bine? si de ce-ar trebui sa ne asezam?

  4. tristeteapamantului Says:

    aha, să definesc binele ăsta zici
    şi să clarific iluzia lumii cu aşezatul, că n-o fi şi-a ta

    deci nici tu nu eşti bine

  5. myohemmin Says:

    eu sunt bine, numai ca uneori mi se uraste cu el, nu stii vorba?

Lasă un răspuns

