am treaba

Am treabă, muultă treabă, sunt foarte ocupată, sunt o persoană importantă, sunt şefă, v-am mai spus? Am atâta treabă că mă paralizează numai gândul la câte lucruri am de făcut, de isprăvit sau de-nceput. Aşa că nu fac nimic. Adică mă gândesc că trebuie să mă apuc să fac mai întâi o listă cu ce-am de făcut.  Dar nu fac nimic. Nu ştiu cu ce să-ncep. Nu ştiu cu ce buget. Ba aş şti, dacă m-aş apuca şi aş pune mai întâi cuminte pe hârtie toate câte sunt de făcut. Pe multe dintre ele nici nu ştiu să le fac. Dar aş şti, dacă m-aş gândi rând pe rând la fiecare. La care? Deocamdată nu fac nimic. Mă bate soarele în cap şi toate grijile, dilatându-se, iau o mai mare amploare. Îmi vine mai degrabă să fug decât să mă apuc. Să fug la mare. Şi să rămân acolo. După nişte calcule de-ale mele mai vechi, aş putea să-mi vând cutia în care dorm pe-o coşmelie în Santorini. Şi faptul că nu ştiu încă ce altă treabă aş avea de făcut acolo îmi goleşte mintea, mă linişteşte a somn.

Etichete:

Lasă un răspuns

