toţi spun că ea nu arată aşa, dar n-are nici o importanţă, aşa o să arate

După o vreme i-am şoptit lui Picasso că mi-a plăcut portretul pe care i-l făcuse Gertrudei Stein. Da, a zis, toţi spun că ea nu arată aşa, dar n-are nici o importanţă, aşa o să arate, a zis.


Etichete: , ,

6 răspunsuri to “toţi spun că ea nu arată aşa, dar n-are nici o importanţă, aşa o să arate”

  1. daniela Says:

    mai vreau! 😛

    am scris si eu despre cartea asta, cu multe luni in urma – inca nu aparuse la noi – dupa ce am citit un fragment in ‘lettre internationale’. primul comment si urmatoarele cateva au venit din partea lui leo, care, sustinea, ca de multa vreme facea lobby pt aparitia ei in lb romana 🙂

    • tristeteapamantului Says:

      am văzut: „Considerată cea mai bună introducere în opera Gertrudei Stein, Autobiografia lui Alice B. Toklas este o carte ce se cere, neîntîrziat, tradusă în româneşte; pe lângă valoarea ei documentară inestimabilă, această capodoperă reprezintă şi cea mai îndrăzneaţă (şi izbutită) incursiune în procesele umorale care au dus la Opera Modernă, aşa cum o admirăm astăzi!” Alex Leo Şerban în Dietetica lui Robinson (Ed. Curtea Veche, 2006)

      de-asta îl sunasem să-i spun că a apărut..

  2. pantacruel Says:

    d.b. (nevasta-mea), eram eu, panta, de fapt .
    de la setari mi se trage 😛

  3. pantacruel Says:

    of, ba apare, ba dispare ceea ce scriu.
    deci, reiau:

    scrisesem si eu pe blogul meu despre autobiografia lui alice b.t., in urma cu mai multe luni – inca nu aparuse la noi – , dupa ce citisem un fragment in lettre international. primul care comentase, si tot el dupa aceea, a fost alş, care, spunea, ca a facut multa vreme lobbz pt aparitia cartii si in lb romana 🙂

  4. pantacruel Says:

    🙂
    deci gertrude stein-ul lui leo va lua loc in biblioteca mea (am sa-i caut niste vecini de raft cumsecade)
    ce as mai putea spune?
    multumesc!

Lasă un răspuns

