asa sunt eu, prost

Citesc și râd:

„În seara asta bem şampanie şi pe urmă ne iubim.“ Am deschis o cutie de sardele, am prăjit pâiniţă şi am scos sticla de la congelator unde o pusesem să se răcească mai repede. Destup dopul cu grijă, ea vine cu paharele… Când mă uit, două pahare pricăjite scoase din bufet.  Luşcuţă, nu astea, iubito, avem pahare de cristal, adu-le pe alea!  Alea când o să fim cu musafiri. Mă duc în debara, unde pusese ea cutia, dau s-o iau, ea se opune. Ce-i cu tine, Vali?  Astea sunt pentru musafiri.  Apăi mormântul cui le-o dumnezăit azi şi mâne… am zis, descărcându-mă de clocotul care mi se urcase la cap… Musafiri, zici? Musafiri?! Nu mă pot bucura de ceva decât dacă avem musafiri?! Dă drumul cutiei din mâini, că te zdrobesc. Aşa! Fără să mă grăbesc, am luat unul câte unul paharele şi am dat cu ele de gresie făcându-le zob. Apoi m-am îmbrăcat şi am ieşit pe uşă fără s-o trântesc.

And more:

Pino a întrebat-o pe Allison: Când ai fost prima dată în România? La 17 ani şi… venit Sighişoara. Ţi-a plăcut? O-hoo, şi încă foarte mult. Cum ţi se par românii?  Forte drăguţi şi inteligenţi. Ai cunoscut vreo unul mai… de aproape? Nu. Nu m-am futat cu nici unul.  De ce? Nu ştiu nici eu, zice ea necăjită că n-a vrut s-o futeze nici unul.



Etichete: ,

Un răspuns to “asa sunt eu, prost”

  1. asa sunt eu, prost (via tristeţea pământului) | Ado Feck Says:

    […] asa sunt eu, prost (via tristeţea pământului) Citesc și râd: „În seara asta bem şampanie şi pe urmă ne iubim.“ Am deschis o cutie de sardele, am prăjit pâiniţă şi am scos sticla de la congelator unde o pusesem să se răcească mai repede. Destup dopul cu grijă, ea vine cu paharele… Când mă uit, două pahare pricăjite scoase din bufet.  Luşcuţă, nu astea, iubito, avem pahare de cristal, adu-le pe alea!  Alea când o să fim cu musafiri. Mă duc în debara, unde pusese ea cutia, dau s-o iau, ea se op … Read More […]

Lasă un răspuns

