anul trecut a fost prost, dar mi-a fost bine. anul asta e bun, dar mi-e tare greu.

Anul trecut a fost probabil cel mai prost an al meu de până acum, dar mi-a fost bine cumva așa amorțită, fără speranță și fără dorință. Am fost numai eu cu mine și lumea mea inventată. Anul asta a-nceput prin a-l sfârși pe anul trecut, adică foarte rău, și-a luat-o binișor la deal, nu bine, ci excepțional, am o grămadă de treabă și funcționez, nu-mi hârâie hardul, încă. Lumea mea inventată s-a șters o dată cu blogul meu vechi, eu mă pierd din ochi, pe zi ce trece sunt tot mai departe de mine. Și nici nu vreau să mă mai întorc. Sunt un loc periculos. O să-mi îndrept atenția, energia și ce-o mai fi rămas spre restul lumii, care pare să fie de fapt mult mai interesantă decât ce se vede la televizor ori în filme. Și nici în cărțile astea nu e așa o grozavă zugrăvire.

Un răspuns to “anul trecut a fost prost, dar mi-a fost bine. anul asta e bun, dar mi-e tare greu.”

  1. myohemmin Says:

    Ce bine ca esti din nou pe blog, ce minune ca am avut timp sa-l deschid! Iar cum restul lumii si viata outside iti da uneori acceasi dependenta ca si cea virtuala, iti urez tie, sa-ti gasesti echilibrul intre cele 2, iar mie sa ma molipsesc din nou de blogologie si sa mai adaug un cate un rand aici acolo…

Lasă un răspuns

